Vergi uçotu mühasibat uçotunun tərkib hissəsi olsa da, xüsusi yanaşma tələb edir. Belə ki, uçot zamanı xərc maddələrinə və sənədlərinə düzgün yanaşma olmadığı təqdirdə vergi məcəlləsinin
tələblərindən artıq vergi hesablamaları yaranır;
Yüksək ixtisaslı mütəxəssislərimiz xərclərin sənədləşməsi sisteminin vergi məcəlləsinin
tələblərinə uyğun qurulmasında öz biliklərini Sizinlə bölüşməyə hazırdılar:
- Vergi uçotunun kompleks aparılması;
- Vergi münaqişələrinin, haqlı olduğu təqdirdə sahibkarın xeyrinə həll edilməsi;
- Vergi yoxlamalarında iştirak edilməsi və müəssisənin mənafeyinin qorunması;
- Gəlir və xərc sənədləri hazırlanması və uçotunun aparılması;
- Vergi planlaşdırması və məsələləri üzrə konktret məsləhətlərin verilməsi.